Deaxo Croes ta apoya Fundacion CORESA cu 'Crossing for Prevention'

Dia 19 di november, atleta 'Rubiano, Deaxo Croes, lo landa pa prome biaha di Boneiro pa Corsou sin asistencia.

Dia 19 di november proximo, Deaxo Croes ta bay pa e hazaña di ta e prome persona pa landa e trayecto di 53 kilometer entre e punto conoci como Red Slave na Boneiro te na Oost Punt na Corsou. E desafio aki ta uno cu Croes a bin ta traha riba dje for di aña 2020 pa medio di tres entrenamento cu a permitie identifica e factornan cu e por enfrenta durante e crusada. Por bisa cu tur entrenamento tabata exitoso y basa riba esey a dicidi pa realisa e hazaña den 2022.

‘Crossing for Prevention’ of ‘Crusando pa Prevencion’ ta e nomber cu a scoge pa duna e hazaña haciendo referencia na Crossing for Hope cu tabatin dia 11 di november 2018 ora cu a Deaxo Croes a landa entre Venezuela y Aruba hunto cu otro cuater landado y a recauda 123 mil florin pa Wilhelmina Kankerfonds.

E biaha aki ta bay mas leu y ta amplia e esfuersonan pa inclui prevencion di cancer y beneficia tres fundacion; un riba cada isla ruman di e constelacion ABC. Di e manera aki, e fondonan recauda lo ta reparti entre Kankerfonds Bonaire, Caribbean Prevention Center na Corsou y Fundacion CORESA di Aruba. Tur donacion ricibi ta bay directamente na e cuenta bancario di cada fundacion.

Informacion relaciona cu e evento aki ta obtenibel riba e website oficial, esta www.crossingforprevention.com, mescos cu riba plataforma social di Facebook y Instagram.